Logo SEM 2023 definitief

Fonds Musici voor musici

Het Fonds Musici voor Musici dient er toe om bijdragen te geven aan nieuwe aanvragen van musici, waarvoor fondsenwerving moeilijker is. Op deze manier steunen musici elkaar.

Ook wordt het fonds gebruikt om activiteiten voor en met SEM musici te organiseren. Van het Fonds, dat onderdeel is van SEM, wordt een aparte administratie bijgehouden.

Foto SEM Community bestuur

SEM Community

De SEM Community bestaat uit alle musici die financiële steun hebben ontvangen van SEM. De Community heeft een bestuur dat bestaat uit:

• Anamaria Stamp
  • Renée Timmer
  • Catarina Gomez
  • Hannelore De Vuyst

De SEM Community fungeert als een netwerk van musici die via SEM een instrument in eigendom hebben gekregen. Zij organiseren activiteiten voor en met musici, zoals de SEM Get Together (een try-out met masterclass) en de SEM Community Podcast.

Onze musici over SEM

"People cannot reach a higher level of musicality when the limitations of a beginner’s instrument don’t allow them to go further than what they intend to.Thanks to the giant help of SEM and from everybody that supported me, I can finally afford to buy my professional bassoon."

Pedro Goncalves

Fagot

"It is a vital step in my career as a performing percussionist to have the necessary instruments at my disposal for performance and practice. As I am standing at the beginning of my professional life as a musician, I cannot point out enough how much SEM means to me and how important they are for me and my fellow musicians. SEM gives us the opportunity and means to invest in our future and follow our path. They believe in us in what we love and stand for; Music."

Sven Hoscheit

Mariimba

"Toen ik voor het eerst op deze gitaar speelde wist ik het meteen; dit is het instrument waar ik mijn eigen geluid uit kan halen. Helaas was het prijskaartje te hoog voor mij als beginnend professioneel musicus, dus kwam ik via via bij de SEM. Dankzij de SEM kan ik nu in alle vrijheid mijn eigen geluid verder ontwikkelen op het instrument dat perfect bij mij past."

Yuri Rhodenborgh

Gitaar

Privacy | RSIN | KvK

Uw persoonlijke gegevens en privacy worden volledig beschermd.

RSIN: 815 607 398
KVK: 341 555 18