Athina Drakonakis

Franse hoorn

Ik begon niet echt op jonge leeftijd de franse hoorn te spelen, en pas op de muziekfaculteit kwam pas het serieuze werk en intensieve lessen op dit instrument. Ik had het instrument in bruikleen  van de faculteit. Het was al vrij snel duidelijk dat ik met dit instrument niet op professioneel niveau zou komen dus het werd tijd om een professioneel instrument aan te schaffen. Met wat werk buiten mijn schooluren en vakantie was het onmogelijk om in een vrij korte periode het bedrag wat nodig is om een professioneel instrument aan te schaffen bij elkaar te sparen. Op internet kwam in de website van SEM tegen en hoopte dat de stichting mij zou kunnen helpen. Het gaf gelijk een goed gevoel toen er meteen reactie kwam en ik een geprek had met Aleid van Beuningen. Ik ben Nederlandse van geboorte maar ben opgegroeid in Griekenland. Dus na correspendentie en heen en weer gereis naar Nederland kwam na enkele maanden het goede nieuws van de stichting. Er waren fondsen gevonden die mij zouden kunnen helpen. Geweldig!!!!!!! Nu heb ik dus eindelijke mijn persoonlijke franse hoorn. En wat een verschil, zowel op technisch als op muzikaal niveau.

Ik wil SEM bedanken voor het vertrouwen dat ze in mij hebben getoond en mij op deze manier steunen bij de aanschaf van dit instrument om mij verder te ontwikkelen als muzikant op professioneel niveau.

Athina-Janine Drakonakis